Höpp!
Då är en hemme igen då efter en veckas camping med såväl sol som regn och kyla... Typ Storuman där det föll drygt 40 mm på ett dygn o blåste utav bara f*n... Kula att bo i tält då *NOT*

. Men, det är en upplevelse det med iofs

.
Bättre blev det i Umeå, där såväl jag som ungarna trivdes som fina fisken... Men vi bestämde oss ändå för att åka hem en dag före det vi hade planerat, för vädret från norr hade förföljt oss dit tycktes det som

. Så vi klämde cirkus 60 mil igår, men det gick riktigt bra... Ungarna har ö h t varit ovanligt ognälliga på denna resa, vilket uppskattas av en sliten förälder

.
Har sett att det har hänt lite grann här i forumet, men inte så mycket

. Jag tänker ta det lilla lugna veckan som kommer oxå, eftersom jag har ungarna ännu en vecka. Då är det tänkt att vi skall lära känna vårt län Västmanland och kuska runt till de kommuner där vi inte vistats så mycket - metropoler som Sala, Heby, Skinnskatteberg, Hallstahammar, Surahammar och Norberg, typ

. Blir kanske nedgång i Sala silvergruva och ett besök vid
Polhemshjulet i Norberg/Kärrgruvan (eller info
här). Såg ett australiskt reportage på kabeltvn för ett tag sen där man satte pumpen i drift - o det såg mycket imponerande ut!
Ser att det händer grejer med såväl rF som GTL

.! Blir kanske svårt att välja vilken av dem vi tar med i ligan? Nåja, det är ju positiva problem iofs

.
OK, jag återkommer i sinom tid! Ha d gött så lång!