Swedish Racing Mates' Forum
  Startsida   Forum   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera   *
Sidor: 1   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: rejsa.nu Race: Macau  (läst 546 gånger)
[SRM]Rolle
Team and League Mgr. LFS-mentor.
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 12 620

Boardgamegeek, linksgolfer, pokernoob

« skrivet: 7 Januari 2007 kl. 16:46:28 »

11:e mars

OBS Nytt datum, 21:a mars är det som gäller

19.00 - 19.30 Practice
19.30 - 19.40 Hotlap Qual (1 varvs kval)
19.40 - 19.45 Warmup
19.45 - 20.10 Race 1
20.10 - 20.15 Warmup
20.15 - 20.45 Race 2
« Senast ändrad: 13 Mars 2007 kl. 20:50:00 av [SRM]Rolle » Loggat

Yucata.de: Messenger

Hcp: 0,73-0,96

Bowling Solitaire Highscore: 133
[SRM]Rolle
Team and League Mgr. LFS-mentor.
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 12 620

Boardgamegeek, linksgolfer, pokernoob

« Svara #1 skrivet: 22 Mars 2007 kl. 05:21:09 »

tja, vad ska man säga, man är nöjd efter att ha kommit i mål i båda heaten i alla fall....

Första heatet gick skapligt, låg på 2:50 tider, ganska stabilt, fattar inte var det finns 20 sek.
att kapa 
Tog några placeringar när folk kraschade ut sig och låg 9:a på sista varvet när jag
dundrade in i ett räcke mot slutet (första större bucklan i det rejset) och fick
punktering så bilen var lite svår att svänga med.
Det var bara att släppa förbi teammate NiMa som kom rusande...    Grin

I andra heatet så hamnade jag också i röran i den skarpa högerkurvan efter långa rakan,
en eloge till Sinbin i alla fall för det, det är ju fullständigt realistiskt....   

Dock var det lite lagg troligtvis i starten, Blondblues blev osynlig framför mig
och dök plötsligt upp några sekunder senare, så han fick antagligen en tryckare, men
det såg ut att gå bra ändå...
Jag tror jag kom ner på 2:45 som bäst och framförallt är jag nöjd med att inte blivit varvad,
men det var nära.... 

Trots allt en skön bana tycker jag, redigt gôtt när man lyckats köra några varv utan
att kurtisera med väggarna, nu gäller bara att hitta den genvägen som ni andra hittat 

Annars hade faktiskt min depåpersonal mer att göra med bilen efter de efterföljande
rejsen på Knockhill än vad de hade i Macau 

Tack för en kul liga NiMa Wink

Kanske man kunde göra en Mini-liga med Minisarna där?
Om t.ex. alla röstar på sina 4 favoritbanor så kör man de 4 som fått mest röster sen, och med samma bil så slipper man ju
hålla på med vikter...bara en tanke av alla   Smiley
Loggat

Yucata.de: Messenger

Hcp: 0,73-0,96

Bowling Solitaire Highscore: 133
Ulf Carlsson
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 5 499

Hemsida
« Svara #2 skrivet: 22 Mars 2007 kl. 16:14:34 »

Vilka bilar menar du att det skulle bli i Mini-liga med Minisarna ,?Huh
Loggat

Ulf Carlsson
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 5 499

Hemsida
« Svara #3 skrivet: 22 Mars 2007 kl. 16:26:56 »

Ja nu var sista racet i WTCC avklarat, Cry Cry Det har varit många kul o spännande race, Även några tråkiga, Men i det stora hela så har det fungerat mycket bra, Det har väll kunnat gått lite bättre i några race, men en första o en andra plats får man väl vara nöjd med, När det gäller sista racet så var det väl ingen höjdare,  en  åttonde plats i första var väl ok efter en massa strul, andra tog slut redan i förste tvära höger böjen, Det var samma smäll som Rolle beskrev tidigare, Annars är banan skit kul att köra, Så nu är det väl slut med race på ett tag för min del, Embarrassed om ingett nytt dyker upp, Vill passa på att tacka Niklas för en bra genomförd serie,
Loggat

Sidor: 1   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till:  

SRM NGT World Tour
Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!