|
TopSwede
|
 |
« skrivet: 21 Maj 2007 kl. 18:40:20 » |
|
Vi måste ju ha en generell tråd där man postar filmklipp! 
|
|
|
|
« Senast ändrad: 21 Maj 2007 kl. 18:45:22 av [SRM]TopSwede »
|
Loggat
|
Thomas GranbackaGTR/GTR2, rFactor, LFS (S2 licensed), GTL, F1C, GPL, NKP and beer. FILSCA profileChuck Norris gave Mona Lisa that smile
|
|
|
|
TopSwede
|
 |
« Svara #1 skrivet: 21 Maj 2007 kl. 18:41:44 » |
|
OK, då börjar jag. Med att ogenerat kopiera en post från SSR  Håll i hatten! Sammy Miller in his Rocketcar, American daredevil performing in Zandvoort,The Netherlands 1984 Doing 1/8 Mile in 1.7 Sec
|
|
|
|
« Senast ändrad: 21 Maj 2007 kl. 18:45:36 av [SRM]TopSwede »
|
Loggat
|
Thomas GranbackaGTR/GTR2, rFactor, LFS (S2 licensed), GTL, F1C, GPL, NKP and beer. FILSCA profileChuck Norris gave Mona Lisa that smile
|
|
|
|
TopSwede
|
 |
« Svara #2 skrivet: 21 Maj 2007 kl. 18:46:45 » |
|
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
[SRM]Rolle
Team and League Mgr. LFS-mentor.
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 12 620
Boardgamegeek, linksgolfer, pokernoob
|
 |
« Svara #3 skrivet: 21 Maj 2007 kl. 19:15:37 » |
|
LOL det där vara änna käckt 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
|
TopSwede
|
 |
« Svara #5 skrivet: 25 Maj 2007 kl. 14:03:45 » |
|
Denna sajt är så jäkla sjuk. På ett bra sätt. http://www.warpdrive.seHär är en chatlog där säkert Rolle kan lära sig ett och annat om alternativ service. Jag tror nämligen att Rolle är alldeles för serviceminded  <rolle-> kör lite driveby <syd-> Alltså.. påtal om att köra buss. <syd-> Jag vet inte om detta är kul, men jag dampade ur i vintras. <syd-> Jag körde lite beställningstranfers. <syd-> Jag var ute på nordkalotten och skulle köra två gäng till flygplatsen. <syd-> Första gänget, italienare. Trevligt gäng. <syd-> Jag frågar dom på engelska hur helgen varit här uppe i Luleå och vad dom gjort här. <syd-> De flesta sammanfattar skiten med att det är kallt här. <syd-> Men väldigt fin natur. <syd-> Nästa gäng, fransmän. <rolle-> haha <syd-> Och då händer det som man bara hört rykten om. <syd-> När jag frågar dom samma sak. <syd-> Så svarar dom på franska. <syd-> Allt jag säger till dom, så får jag svar på franska. <TheeDude> Haha <syd-> Så jag sa på engelska: "Jag förstår inte franska, kan ni ta det på engelska, för ni kan engelska!" <syd-> Jag visste att det var 1,5 timme tills deras plan skulle gå. <syd-> Så istället för att köra mot flygplatsen, kör jag mot industriområdet. <rolle-> jävla tvinga dem att snacka tyska <syd-> "Where are we going?" kommer en kille fram och frågar lite oroligt. <syd-> Så jag svarade på svenska: "Nä, jag tänkte bara dra en sightseeing genom industriområdet innan vi far till flygplatsen.. det finns mycket att se här ute" <syd-> "We don't understand swedish" <syd-> "Nä, jag vet, jag förstår inte franska heller!" <syd-> Så kör jag runt där ett tag.. och pratar på svenska och säger: "Där är kalaskulan." <syd-> "Där var lebbiga skogen.. jag vet inte om det är kvar nu" <syd-> EFter ett tag ber dom om ursäkt.. <syd-> Jävla dårar.

|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
TopSwede
|
 |
« Svara #6 skrivet: 25 Maj 2007 kl. 14:06:34 » |
|
Fick denna standup av en kompis. Herrejävlar. Hon är mer ful i mun än jag någonsin varit. Och jag är mer eller mindre känd att lida av Tourettes Light. Man måste alltså logga (ha ett konto) in på YouTube för att se filmen. Det pga allt snack. Varning. VÄLDIGT grov humor. Därför...marsch pannkaka...in och titta 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
[SRM]Mikolin
Webmaster
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 6 040
Mikael Gustafsson
|
 |
« Svara #7 skrivet: 25 Maj 2007 kl. 14:49:04 » |
|
Hehe, gjorde prexis som du sade... Marspannkakade rätt in, men blev lite besviken  ... . . . Jag menar, så himla fulmunnad var hon väl inte  . . . . Sen satte jag på ljudet  ... Och ja, hon var... bitchynastymotherfuckinguglyfilthy på nåt gôtt vis 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
TopSwede
|
 |
« Svara #8 skrivet: 25 Maj 2007 kl. 15:30:26 » |
|
Jag menar, så himla fulmunnad var hon väl inte  . . . . Sen satte jag på ljudet  ... Det blir en helt annan upplevelse med ljudet på, ja  Och ja, hon var... bitchynastymotherfuckinguglyfilthy på nåt gôtt vis  LMFAO! Exakt!  Tusan....jag visste inte ens att du kunde så där fula ord Micke 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
[SRM]Rolle
Global Moderator
Fast i sim-träsket

|
 |
« Svara #9 skrivet: 25 Maj 2007 kl. 17:46:58 » |
|
hehe, den chatloggen var skön  och Lampanelli var ju kanon  kvällen är räddad, fanns många fler klipp där
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
|
[SRM]Kroged
|
 |
« Svara #11 skrivet: 25 Maj 2007 kl. 19:49:50 » |
|
Har lite filmer från när jag och brossan har kört på ett par banträffar med Peugeot Sport Club  Brossan är först ut på parkbanan i Göteborg. Bilen är en Peugeot 406 V6.. Han fegade o körde inte lika mycke som jag.. här e några pass med mig  Sen har vi en 405 Mi16 också som ja framförde på en annan träff på Mantorp Park! Observera att detta var min allra första banträff och allra första gången på bana så gick väl inte rekordfort direkt men kul va de 
|
|
|
|
|
Loggat
|
I can sleep in my car but I cant race with my house.
|
|
|
[SRM]Rolle
Global Moderator
Fast i sim-träsket

|
 |
« Svara #12 skrivet: 26 Maj 2007 kl. 03:27:09 » |
|
Parkbanan i Göteborg  va f.... men det måste vara vid Arendal, tycker jag känner igen husen och det var ju mycket vatten där...
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
[SRM]Kroged
|
 |
« Svara #13 skrivet: 26 Maj 2007 kl. 13:18:25 » |
|
Vet inte riktigt var de låg men Arendal tycker ja låter bekant.. Man körde igenom massa fabriksområden o helt plötsligt dök banan upp ur tomma intet  Skitkul bana för övrigt om än lite väl trång för den tunga V6'an hehe
|
|
|
|
|
Loggat
|
I can sleep in my car but I cant race with my house.
|
|
|
[SRM]Rolle
Global Moderator
Fast i sim-träsket

|
 |
« Svara #14 skrivet: 27 Maj 2007 kl. 04:08:20 » |
|
ja, den är väl mest för att testa på... Har någon sett detta? Jag tror kamerakillen här behöver byta byxor efter detta... 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
MrXzibit
|
 |
« Svara #15 skrivet: 27 Maj 2007 kl. 23:05:47 » |
|
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
[SRM]Mikolin
Webmaster
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 6 040
Mikael Gustafsson
|
 |
« Svara #16 skrivet: 28 Maj 2007 kl. 08:53:21 » |
|
Ser ju gött ut  ! Hade vatt gött med lite ljud oxå  ... Hur är det att spela då...? Dessvärre har jag ännu inte hunnit så långt än att jag har kommit in på banan, eftersom laddningen av spelet har tagit alltför lååååång tid på min burk så det har alltid kommit andra grejjer som jag måste göra istället... 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
MrXzibit
|
 |
« Svara #17 skrivet: 28 Maj 2007 kl. 10:33:58 » |
|
Duktigt krävande....(800X600 i upplösning, med 24 -27 fps).
Trevlig kännsla...lite RBR över känslan....kan bli bra....men kräver sin maskin...
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Ulf Carlsson
|
 |
« Svara #18 skrivet: 28 Maj 2007 kl. 15:45:55 » |
|
Duktigt krävande....(800X600 i upplösning, med 24 -27 fps).
Trevlig kännsla...lite RBR över känslan....kan bli bra....men kräver sin maskin...
Jag får ingen bra inställning på ratten, Det är 0 känsla, sladdrigt o nästan okörbart, Kör Momo röda.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
[SRM]NightWolf
|
 |
« Svara #19 skrivet: 28 Maj 2007 kl. 16:10:58 » |
|
 .Codemasters demon har alltid varit halvdana!Det blir annat färdiga spelet.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
TopSwede
|
 |
« Svara #20 skrivet: 28 Maj 2007 kl. 16:13:40 » |
|
 .Codemasters demon har alltid varit halvdana!Det blir annat färdiga spelet. Sista bra spelet Codemasters gjort är TOCA2  Tänkte jag skulle kasta in en fackla....
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Ulf Carlsson
|
 |
« Svara #21 skrivet: 28 Maj 2007 kl. 16:53:00 » |
|
 .Codemasters demon har alltid varit halvdana!Det blir annat färdiga spelet. Sista bra spelet Codemasters gjort är TOCA2  Tänkte jag skulle kasta in en fackla.... Ja Toca 2 var ett bra spel, Tror nog CMR som kommer nu är ett rätt så kul spel bara man får ratt fan som man vill hehe,
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
[SRM]NightWolf
|
 |
« Svara #22 skrivet: 28 Maj 2007 kl. 16:53:20 » |
|
 .Ja toca 2,har jag!Av alla colin 1-5 rankar jag dom 1a-colin 2, 2a-colin 1, resten är inte i närheten!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
[SRM]NightWolf
|
 |
« Svara #23 skrivet: 30 Maj 2007 kl. 22:03:26 » |
|
 .Beställde DIRT idag på ginza,verkar som det är släppt!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
[SRM]Rolle
Global Moderator
Fast i sim-träsket

|
 |
« Svara #24 skrivet: 17 Juni 2007 kl. 15:39:57 » |
|
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
TopSwede
|
 |
« Svara #25 skrivet: 17 Juni 2007 kl. 15:45:40 » |
|
 Grymt!  Och äntligen bra musik till en video. Ingen jäkla dunka-dunka 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
[SRM]Hexx
|
 |
« Svara #26 skrivet: 17 Juni 2007 kl. 16:44:51 » |
|
 Grymt!  Och äntligen bra musik till en video. Ingen jäkla dunka-dunka  såg kul ut..trodde det var en liten buss ... men fullkorn när den drogförbi asså ...12- 15 lång Sen undrar jag om du har papper på att du e frisk  tänker på musiken .... den var ju inget vidare =) haha hexx
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Ulf Carlsson