Hejsa mates
Jeg er netop begyndt at bruge lidt tid på rF rallycross, da min fritid ikke rakte til mere endurance racing.
Jeg har indtil nu kørt et par sæsonner på det daværende DGTL.dk og da det lukkede startede jeg hos
www.drl.dk i WTCC og GT samt sideløbende kørte jeg en sæson i Formula Renault 2.0 på
www.gpchampionship.com.
Jeg kan så huske at nogen fra jeres liga sidste år søgte køre til en serie i rallycross i vores forum på DRL.dk, er dette ikke korrekt.
Så ville jeg bare lige høre om en sådan serie stadig er aktuel da jeg ville være meget interesseret i at deltag i en sådan, selvom jeg ikke har hverken den rigtige køreteknik eller færdighederne til at sætte sådanne køretøjer op, men det kommer nok med tiden.
Håber i forstår mit danske, jeg taler fint Svensk da jeg er af svensk afstamning og har kørt lastbil på skandinavien i 16 år men det kniber altså meget med at skrive det.
jeg har desuden lavet min egen promoverings video, som tydeligt viser at jeg syntes at rallycross er sjovt, så kan dem der har lyst se en gammel mand more sig.