Hej alla... Om ni undrar vart Varmarn tagit vägen, så kan jag tala om att Jag sitter här och tjurar

Abstinens är bara förnamnet nu

Min älskade dator gick nämligen utan någon som helst anledning och gjorde slut med mig, la av en rökare, och gick in i dödens dööd

Så nu behöver jag någon kunnigs HJÄLP!!!! Jag är i färd med att innförskaffa en ny. problemet är ju att jag insåg att detta inta var bara bara!! Det är ju rena jungeln bland processorer och grafikkort!!
VAD SKA JAG KÖPA?

Jag har satt ett tak på 10.000 skr. mer får den inte kosta.(alltså bara burken, skärm o kraffs har jag) Men jag vill ju ha ut det bästa möjliga för de pengarna. Hel lr i delar. Bästa är ju såklart om den är ihopsatt. och med viss garanti.. och den ska vara ny..!! TIPPS ngn!!??
Såg att Pappan Johansson införskaffat sig en riktig pjäs.. (såg Dyrt ut ;O) ) Och höjde faktiskt på ögonbrynen då han skrev att han hade harvat runt me en toppad Lapp i knät

Han kommer att bli giftig fram över !!
Nej men ärligt !! Vad köpa? KOM MED TIPPS!!!! pedalerna kärvar snart i hop..... okej det sista var ljug... kan hända att jag "torrkör" lite ibl

Mvh Varmaren!