Swedish Racing Mates' Forum
  Startsida   Forum   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera   *
Sidor: 1   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Angående medlemmar som skriver skit om teamet i andra forum!  (läst 1044 gånger)
[SRM]SchumiSWE
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 393

Jörgen Erlandsson

Hemsida
« skrivet: 1 April 2011 kl. 17:49:29 »

Som rubriken lyder, vad gillar alla i SRM när medlemmar skriver skit om teamet i andra forum?
Jag fullkomligen förkastar det! Blir så less på att folk inte kan reda ut saker och ting med "sina egna" utan måste göra inlägg i andra forum om hur det är här.
Hoppas att man ALDRIG gör något liknande när man hamnar i den ålderskategorin, gör jag något liknande om 15 år (58 år gammal) så säg för f*n till mig på skarpen!

Känner så här, är man less/ missnöjd på hur det är i SRM så är det väl bara att kliva ur? Varför fortsätta vara med om man inte gillar läget?
Du vet ju vem du är, försvara dig eller tänk över din sits är mitt råd...du kan inte skriva skit som sagt!
För övrigt brukar jag inte brusa upp såhär men nu får det vara nog, tangentbordsriddare som inte törs stå för vad dom skriver IRL gillar i alla fall inte jag! Det jag skriver står jag för, har jag skrivit något tokigt på fyllerusen och kommer på att det var dumt dagen efter ber jag om ursäkt för det!
Hoppas att denna tråd får ligga kvar samt att folk ventilerar vad de tycker, den det berör bör som skrivet att fundera på att kliva ur SRM då denne ej verkar gilla läget...
Tjoflöjt, trevlig helg på er andra Smiley
Loggat

Jörgen Erlandsson, bilder samt film på www.schumis-foto.se
[SRM]Rolle
Team and League Mgr. LFS-mentor.
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 12 620

Boardgamegeek, linksgolfer, pokernoob

« Svara #1 skrivet: 1 April 2011 kl. 19:47:26 »

tja, vill man inte vara här är det ju bara att låta bli att komma hit

man kan ju inte förbjuda folk att skriva vad dom
vill på andra ställen, och jag vill inte censurera folk här heller
för den delen

man ska ju stå för vad man skriver
Loggat

Yucata.de: Messenger

Hcp: 0,73-0,96

Bowling Solitaire Highscore: 133
[SRM]JohaNP
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 2 030

« Svara #2 skrivet: 1 April 2011 kl. 20:57:58 »

Det är nog tyvärr inget som går att ändra på Jörgen. Kan man inte uppföra sig när man är 50+ så kommer man nog aldrig att lära sig det.

I slutänden förstör de bara för sig själva. Simracingkretsen är förhållandevis liten i Sverige och Norden, och de flesta har koll på och följer diskussioner på forum och i ligor.

De som fular ut sig blir snabbt kända i kretsen, vi önskar dem lycka till i en annan del av världen  Grin
Loggat

Johan Pesula
Danielsson MotorSport Virtual

http://www.DMS.se - Danielsson MotorSport
http://www.DMSv.se - Danielsson MotorSport Virtual
[SRM]SchumiSWE
Fast i sim-träsket

Jörgen Erlandsson

Hemsida
« Svara #3 skrivet: 1 April 2011 kl. 21:00:26 »

Det är nog tyvärr inget som går att ändra på Jörgen. Kan man inte uppföra sig när man är 50+ så kommer man nog aldrig att lära sig det.

I slutänden förstör de bara för sig själva. Simracingkretsen är förhållandevis liten i Sverige och Norden, och de flesta har koll på och följer diskussioner på forum och i ligor.

De som fular ut sig blir snabbt kända i kretsen, vi önskar dem lycka till i en annan del av världen  Grin

Gillar ditt inlägg skarpt, det är nog så det är dessvärre...
Loggat

Göran Johansson
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 426

« Svara #4 skrivet: 1 April 2011 kl. 23:09:41 »

Måste tyvärr erkänna även om det gör ont i hjärtat att jag håller med Johan.  bra skrivet.

Och Schumis inlägg var 5+
Loggat

Det som står här är ganska onödigt att läsa så sluta genast att läsa detta, gör nått vettigt istället.
[SRM]Gyfa
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 452

Keep Racing Gyfa

« Svara #5 skrivet: 2 April 2011 kl. 05:13:03 »

Som rubriken lyder, vad gillar alla i SRM när medlemmar skriver skit om teamet i andra forum?
Jag fullkomligen förkastar det! Blir så less på att folk inte kan reda ut saker och ting med "sina egna" utan måste göra inlägg i andra forum om hur det är här.
Hoppas att man ALDRIG gör något liknande när man hamnar i den ålderskategorin, gör jag något liknande om 15 år (58 år gammal) så säg för f*n till mig på skarpen!

Känner så här, är man less/ missnöjd på hur det är i SRM så är det väl bara att kliva ur? Varför fortsätta vara med om man inte gillar läget?
Du vet ju vem du är, försvara dig eller tänk över din sits är mitt råd...du kan inte skriva skit som sagt!
För övrigt brukar jag inte brusa upp såhär men nu får det vara nog, tangentbordsriddare som inte törs stå för vad dom skriver IRL gillar i alla fall inte jag! Det jag skriver står jag för, har jag skrivit något tokigt på fyllerusen och kommer på att det var dumt dagen efter ber jag om ursäkt för det!
Hoppas att denna tråd får ligga kvar samt att folk ventilerar vad de tycker, den det berör bör som skrivet att fundera på att kliva ur SRM då denne ej verkar gilla läget...
Tjoflöjt, trevlig helg på er andra Smiley

Jag tycker nog att du kan räta på ryggraden och förtälja vem det gäller och vad skitsnacket handlar om. Ska du sitta här och vara präktig så ta bladet från munnen och säg vad du vill ha sagt. Sitta och skriva skitsnack om att folk snackar skit det är lågt så det räcker.
Ärlighet varar längst 
Loggat
[SRM]Nisse
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 888

« Svara #6 skrivet: 2 April 2011 kl. 06:40:18 »

om alla skulle låta bli att skriva negativa saker så skulle det vara mycket roligare och det gäller även mej själv, men i stridens hetta så tänker man inte utan skriver av sej sin ilska sen är det för sent, det står redan där, sen fylls det på och ordkriget igång .men som sagt man kan ju hålla sej till rätt forum. och framför allt skriva dagen efter händelsen då känslorna kanske har svalnat lite.
sen hoppas jag alla som läser detta tar detta på rätt sätt så det inte blir kilometerspalter av detta.jag själv kör inte så mycket längre jag har tröttnat på alla incedenter som blir och förstörda race.man ser ju bara inför srmtcc där står ju massor av läsning om otydliga regler.om alla läste reglerna som står så skulle vi inte behöva skriva så mycket.framför allt så tycker jag att vi skulle kunna ha skitkul och inte kasta skit på varandra.när jag börja köra på srm så var dom gamla srm-arna med å körde, bobcat o,s,v, men dom försvann en efter en ,varför?det var aldrig så mycke skriverier då som nu.jag hoppas alla gamla srm-are kommer tillbaka.
« Senast ändrad: 2 April 2011 kl. 07:31:55 av [SRM]Nisse » Loggat
[SRM]Rolle
Team and League Mgr. LFS-mentor.
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 12 620

Boardgamegeek, linksgolfer, pokernoob

« Svara #7 skrivet: 2 April 2011 kl. 07:55:47 »

ja, och dessutom så ska vi inte hänga ut folk med namn
Loggat

Yucata.de: Messenger

Hcp: 0,73-0,96

Bowling Solitaire Highscore: 133
22Reed
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 368

Om du vill vara dig själv för en stund!

« Svara #8 skrivet: 2 April 2011 kl. 08:02:53 »

Håller med Johan å Nisse till fullo......

Loggat

tidigare Peter Carlsson
[SRM]Gyfa
Fast i sim-träsket

Keep Racing Gyfa

« Svara #9 skrivet: 2 April 2011 kl. 11:58:25 »

Nej det är en bra ide. Använd knappen för privata meddelanden så slipper alla andra behöva läsa en massa skräptext. man mot man öga för öga. 
Loggat
Robin Johansson
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 602

« Svara #10 skrivet: 2 April 2011 kl. 12:12:29 »

Nej det är en bra ide. Använd knappen för privata meddelanden så slipper alla andra behöva läsa en massa skräptext. man mot man öga för öga. 
men gyfa du tar åt dig av nått som inte handlar om dig.
Så man kan ju misstänka att du har gjort sammma sak när du blir agresiv av det folk skriver...
Loggat
[SRM]SchumiSWE
Fast i sim-träsket

Jörgen Erlandsson

Hemsida
« Svara #11 skrivet: 2 April 2011 kl. 12:47:46 »

Svarat på PM från vederbörande, är så j***a less på allt skit som kastas på SRM just i år så därför drog jag igång denna tråd i går.
Känner man sig orättvist behandlad så är det bara att ta upp det med någon inom SRM eller kliva av, skriva om saken i andra forum känns fegt i mitt sinne. SRM skulle stå för racing på skojnivå har jag för mig, nu har det blivit värre än VM i Formel 1 verkar det som. När jag kör så gör jag det för att det är skoj och för att förhoppningsvis komma i mål, sällan tränar jag före racen och det syns på mina varvtider. Skulle jag vara ute efter att vara bäst i Sverige i simracing skulle jag förmodligen sitta och köra jämt jämt och då förmodligen vara med i något SBF anslutet team, nu gillar jag det SRM står för och är här och kör när jag känner för det och har tid över för det.
Ha en super duper helg allihopa, nu ska här fortsättas att möbleras om så jag får min fasta lina snart igen, nu sitter jag på mobila linan Smiley
Loggat

[SRM]Gyfa
Fast i sim-träsket

Keep Racing Gyfa

« Svara #12 skrivet: 2 April 2011 kl. 13:27:26 »

Så man kan ju misstänka att du har gjort sammma sak när du blir agresiv av det folk skriver...

Inte alls Schummi är förbannad på mig för som jag ser det ett missförstånd. Jag försöker nu reda ut det med honom med privata meddelanden så slipper alla andra lida av det. Jag lovar bedyrar att om det är ett globalt missnöje med mitt agerande här så ska det bli ordning och reda med det för jag tycker det är tråkigt att det blivit så här. Jag har även messat privat med Rolle i ärendet. Nu tycker jag vi lägger ner det här här i forumet och återgår till rolig Racing.
Ha en bra helg ALLA ingen nämnd ingen glömd  Grin
Loggat
[SRM]SchumiSWE
Fast i sim-träsket

Jörgen Erlandsson

Hemsida
« Svara #13 skrivet: 2 April 2011 kl. 13:58:36 »

Inte alls Schummi är förbannad på mig för som jag ser det ett missförstånd. Jag försöker nu reda ut det med honom med privata meddelanden så slipper alla andra lida av det. Jag lovar bedyrar att om det är ett globalt missnöje med mitt agerande här så ska det bli ordning och reda med det för jag tycker det är tråkigt att det blivit så här. Jag har även messat privat med Rolle i ärendet. Nu tycker jag vi lägger ner det här här i forumet och återgår till rolig Racing.
Ha en bra helg ALLA ingen nämnd ingen glömd  Grin

Allt utrett nu, Gyfa och jag har rett ut saker och ting och tyvärr var det ett missförstånd som han skrev. Skål Gyfa!!! Däremot står jag fast vid det andra men det är en historia för sig som ingen kan varken förstå eller lösa dessvärre Sad  Ha en trevlig helg racers!!!
Loggat

[SRM]SchumiSWE
Fast i sim-träsket

Jörgen Erlandsson

Hemsida
« Svara #14 skrivet: 2 April 2011 kl. 14:08:38 »

Hmm, tomt inlägg ovanför...skrev att vi rett ut allt Gyfa och jag samt att jag ber honom om ursäkt för allt jag hävde ur mig! Ses online och ha en trevlig helg allihopa Smiley
Loggat

[SRM]Gyfa
Fast i sim-träsket

Keep Racing Gyfa

« Svara #15 skrivet: 2 April 2011 kl. 14:31:50 »

Hmm, tomt inlägg ovanför...skrev att vi rett ut allt Gyfa och jag samt att jag ber honom om ursäkt för allt jag hävde ur mig! Ses online och ha en trevlig helg allihopa Smiley

Tack Jörgen allt är kanonbra så nu kör vi så det ryker och ryker det inte så kör vi ändå.
Ha en superbra weekend till ALLA.
Mvh Gerte
Loggat
[SRM]SchumiSWE
Fast i sim-träsket

Jörgen Erlandsson

Hemsida
« Svara #16 skrivet: 2 April 2011 kl. 15:05:35 »

Tack själv Gyfa, nu känns det som att den här tråden kan raderas om moderatorn inte vill ha den kvar. Den var nog nyttig för lite funderingar ändå Wink  Skål på er Smiley
Loggat

ø andersen
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 589

« Svara #17 skrivet: 3 April 2011 kl. 22:53:15 »

Når man blir sensurert på hva man skriver her, så har man vel ingen andra mogligheter da, bortsett fra og være eniga med dere .
Loggat
[SRM]JohaNP
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 2 030

« Svara #18 skrivet: 4 April 2011 kl. 11:11:50 »

Når man blir sensurert på hva man skriver her, så har man vel ingen andra mogligheter da, bortsett fra og være eniga med dere .

Men att du orkar Öyvind. Du förstör bara för dig själv med ditt tonårsobstruerande.
Lägg ner det och lägg energin på att gasa på banan istället.
Loggat

Johan Pesula
Danielsson MotorSport Virtual

http://www.DMS.se - Danielsson MotorSport
http://www.DMSv.se - Danielsson MotorSport Virtual
Sidor: 1   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till:  

SRM NGT World Tour
Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!