Swedish Racing Mates' Forum
  Startsida   Forum   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera   *
Sidor: 1   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: rejsas Hillclimb mästerska 2011  (läst 679 gånger)
[SRM]Nima
rFactor-mentor
Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 1 471

Örebro

« skrivet: 23 April 2011 kl. 10:36:18 »

Har en liten idé om ett Hillclimb mästerskap här på rejsa.nu. Som ni alla kanske vet så håller det på att släppas ett antal expansioner till RACE07 som alla finns att ladda ner via Steam eller www.raceroom.com. De expansioner som redan dykt upp är: Formula Raceroom, STCC2 och The Power Pack.

I nästa vecka är det dags för nästa expansion som heter Retro Pack med bilar som t.ex. Volvo Amazon, Volvo P1800, BMW 3.0 CSL m.fl. I denna expansion kommer också banorna Poznan samt för första gången en Hillclimb-bana.

Det är nu det börjar bli spännande! Jag tänkte starta en Hall of Fame på just denna bana. Där vi kan se de snabbaste förarna i respektive klass på just Hillclimb-banan. Alla kan i lugn och ro köra denna bana med valfri klass och sen skicka reprisfil samt skärmdump till mig.

Läs mer här: http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=72409
Loggat

//Niklas Maravic

It's nice to be important...
But it's more important to be nice!
[SRM]SchumiSWE
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 393

Jörgen Erlandsson

Hemsida
« Svara #1 skrivet: 23 April 2011 kl. 10:40:08 »

Är på men vill ha hillclimb sträckan nu!!!
Skönt att kunna gasa offline mot alla andra som ombyte Smiley
Loggat

Jörgen Erlandsson, bilder samt film på www.schumis-foto.se
[SRM]Rolle
Team and League Mgr. LFS-mentor.
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 12 620

Boardgamegeek, linksgolfer, pokernoob

« Svara #2 skrivet: 23 April 2011 kl. 10:43:00 »

najs  Smiley

men kan man inte använda timetrial som redan är inbyggt i race07  ?

Så slipper du bombas av repriser i mailen?

man kan ju posta och säga vilken tid och bil man har
Loggat

Yucata.de: Messenger

Hcp: 0,73-0,96

Bowling Solitaire Highscore: 133
ø andersen
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 589

« Svara #3 skrivet: 23 April 2011 kl. 11:10:41 »

Har en liten idé om ett Hillclimb mästerskap här på rejsa.nu. Som ni alla kanske vet så håller det på att släppas ett antal expansioner till RACE07 som alla finns att ladda ner via Steam eller www.raceroom.com. De expansioner som redan dykt upp är: Formula Raceroom, STCC2 och The Power Pack.

I nästa vecka är det dags för nästa expansion som heter Retro Pack med bilar som t.ex. Volvo Amazon, Volvo P1800, BMW 3.0 CSL m.fl. I denna expansion kommer också banorna Poznan samt för första gången en Hillclimb-bana.

Det är nu det börjar bli spännande! Jag tänkte starta en Hall of Fame på just denna bana. Där vi kan se de snabbaste förarna i respektive klass på just Hillclimb-banan. Alla kan i lugn och ro köra denna bana med valfri klass och sen skicka reprisfil samt skärmdump till mig.

Det finnes flere Hilclimb banar til Race07
Loggat
Ulf Carlsson
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 5 499

Hemsida
« Svara #4 skrivet: 23 April 2011 kl. 11:13:12 »

Det finnes flere Hilclimb banar til Race07

Var fins dom oyvind ??
Loggat

ø andersen
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 589

« Svara #5 skrivet: 23 April 2011 kl. 13:13:10 »

Jag finner dom inte igjenn, men jag hadde nogon tidligare 
Loggat
[SRM]Philip
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 182

« Svara #6 skrivet: 23 April 2011 kl. 13:29:10 »

http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=27404 
Loggat
Ulf Carlsson
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 5 499

Hemsida
« Svara #7 skrivet: 24 April 2011 kl. 09:07:02 »

Testade denna. Rätt så kul men lite för lite backe + lite kort, körtid under 1.40( Med standard bilar.)
« Senast ändrad: 24 April 2011 kl. 09:21:21 av Ulf Carlsson » Loggat

Sidor: 1   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till:  

SRM NGT World Tour
Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!