|
AngryPostmanSthlm
|
 |
« skrivet: 28 Juni 2011 kl. 18:30:08 » |
|
Hej kvinnor&Män i skor, har försökt hosta lite "Heritage" (S40&850r) som är med i STCC.2 men svårt att locka folk när man är sist i Lobbyn o ingen ser en.
Har alla STCC.2 och sugna på lite Nordschleife 1 ggn i veckan? Har aldrig haft nån som haft dålig ping när jag hostat så det verkar gå bra med tanke på det iaf.
Idag 28/6 lär det ju inte bli nåt men om några svarar så kan vi ju se om några dagar /Hasse Angry
|
|
|
|
|
Loggat
|
< Passingside - Suicide >
|
|
|
|
Johan Bergstrand
|
 |
« Svara #1 skrivet: 29 Juni 2011 kl. 21:14:51 » |
|
jag ä sugen på nordslingan:) kunde ej vara med i tisdags finalen för ett tag sedan  hoppas att kunna vara med vid något tillfälle! det är svårt att hitta öppna host där det inte är oseriösa gubbar som bara vill krocka.. MVH Johan
|
|
|
|
|
Loggat
|
Johan Bergstrand
|
|
|
|
AngryPostmanSthlm
|
 |
« Svara #2 skrivet: 3 Juli 2011 kl. 10:22:01 » |
|
Ja Johan, skulle va kul om vi blir ett gäng så det är värt o göra. Men eftersom vi isåfall gör det genom detta forum så kan man ha password ochså, np  Hostade en sån igår kväll, det är svårt o få folk när man är 1 player och sist i lobbyn men efter 20 min kom ialallfall 4st, men 2 drog innan så jag la ner. Vi får väl se på Tisdag om fler har svarat här. Nu ska jag tvätta lite nödvändigt (var är kvinnorna när man behöver dom)
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
AZAD
|
 |
« Svara #3 skrivet: 3 Juli 2011 kl. 11:42:46 » |
|
Jag är också gärna med och kör nordslingan med start om två veckor. Har lite fullt tisdagarna innan.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
AngryPostmanSthlm
|
 |
« Svara #4 skrivet: 5 Juli 2011 kl. 18:31:05 » |
|
mmm ok, tycker det behövs minst 10 st men om vi öppnar en host kanske fler kommer under pract/quali och då kan man säga att det är reko racing som gäller.
idag öppnar jag en runt 20-20.30 och kallar den HolidayRacingmates och avvaktar en kvart om inga kommer stänger jag den.
Och vi kan väl höras här el på steam om ca 2 veckor och se om det kan bli nåt stående fr.o.m då
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
AngryPostmanSthlm
|
 |
« Svara #5 skrivet: 6 Juli 2011 kl. 18:58:31 » |
|
om nån leta server igår så sry..fick samtal som drog iväg totalt
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Fredrik Simonsson
|
 |
« Svara #6 skrivet: 8 Juli 2011 kl. 09:43:18 » |
|
låter kul, jag håller uppsikt. har inte stcc 2 dock så får väl handla det först. /fredrik
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
AngryPostmanSthlm
|
 |
« Svara #7 skrivet: 11 Juli 2011 kl. 18:23:27 » |
|
Hej Fredrik, ja om du kan så gör det.
Imorgon öppnar jag en runt 20.00 Vi kan kalla den "SRM Light" om vi får låna namnet.
Vi kan jmu ha vilka bilar som helst, det va bara jag som va lite sugen på 850'n och nämnde bara den klassen..några önskemål?
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Fredrik Simonsson
|
 |
« Svara #8 skrivet: 12 Juli 2011 kl. 09:46:25 » |
|
jag är med på allt idag utom stcc 2 (inte handlat) porsche ferrari moden är kul på nordslingan, eller wtcc 1987, eller gtl moden, eller ... eller ...
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
AngryPostmanSthlm
|
 |
« Svara #9 skrivet: 12 Juli 2011 kl. 18:17:06 » |
|
eller...eller  jag vet svårt o välja . jamen då tar vi 87, 06 och 07. Fast det e gasnska värdo med mindre än 10 pers så hittar nån någon så ta med dom. Jag öppnar runt 20.00 så väntar vi o ser en liten stund.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Fredrik Simonsson
|
 |
« Svara #10 skrivet: 12 Juli 2011 kl. 21:15:52 » |
|
Min dator klarar visst inte nordslingan mer!? (se annan tråd)
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Peter Dyrelund
|
 |
« Svara #11 skrivet: 13 Juli 2011 kl. 11:32:35 » |
|
Jeg körer meget gerne på Nordslingan med WTCC-biler.
Har desværre først set denne tråd i dag.
Körer ni igen tirsdag den 19. juli?
Venlig hilsen Peter D
|
|
|
|
|
Loggat
|
Peter Dyrelund #75 Honda Accord Honda Civic in 6-hour races ERcup.se 75 Turbo Evoluzione (343/500) and Alfasud 1.7 16V in the real world
|
|
|
morre95
Nykomling
Antal inlägg: 2
|
 |
« Svara #12 skrivet: 19 Juli 2011 kl. 08:36:51 » |
|
Jag kan också tänka mig att köra ikväll den 19:de om det nu blir något.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
AngryPostmanSthlm
|
 |
« Svara #13 skrivet: 19 Juli 2011 kl. 17:30:52 » |
|
hmm blev ju väldigt öde sist men vi testar igen... 19Juli kl 20.00 Server: SRM Light Fredrik, tråkigt..datorer är ett djävulens redskap, önskar jag kunde hjälpa dig 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Peter Dyrelund
|
 |
« Svara #14 skrivet: 20 Juli 2011 kl. 17:44:48 » |
|
Hej
Det er for kort tid i forvejen at få at vide, at der er kørsel - 2 1/2 time. Det er ikke muligt at planlægge.
Og der manglede også oplysning om, hvilke bane(r) der skulle køres på.
Jeg kørte hos TRL Racing League på Okayama-banen i WTCC 2008 samme aften.
Mange hilsner Peter
|
|
|
|
|
Loggat
|
Peter Dyrelund #75 Honda Accord Honda Civic in 6-hour races ERcup.se 75 Turbo Evoluzione (343/500) and Alfasud 1.7 16V in the real world
|
|
|
|
AngryPostmanSthlm
|
 |
« Svara #15 skrivet: 20 Juli 2011 kl. 18:05:06 » |
|
Det va ju lyckat igår, 17 personer och hade fair fights.
Tror den enda jag kände igen härifrån va Morre, du sa inget tror jag men hoppas du hade kul.
sry Peter, det blir lite kort i forvej. Banan va Nordschleife. Vi försöker väl igen NÄSTA TISDAG
26/7 kl. 20.00
Bilar: Wtcc 87/06/07 (eller förslag) Track: Nordschleife (eller förslag) Servernamn: SRM Light
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
[SRM]Rolle
Team and League Mgr. LFS-mentor.
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 12 620
Boardgamegeek, linksgolfer, pokernoob
|
 |
« Svara #16 skrivet: 21 Juli 2011 kl. 17:30:19 » |
|
imorgon bitti så flyger jag till medelhavet för en veckas relalalaxande  så jag missar nästa vecka också, men i augusti så lär man försöka få fart på grejerna igen  Har lite förslag på ändringar för tisdagsrejsen, återkommer om det då 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
[SRM]mackis74
|
 |
« Svara #17 skrivet: 21 Juli 2011 kl. 19:11:19 » |
|
Hur kan man byta Vingåker mot Medelhavet?  Eller jo det är nog inte så svårt när jag tänker efter;-)
|
|
|
|
|
Loggat
|
Drive hard but fair, "shit happens" anyway :  : Trying is the first step to failure
|
|
|
morre95
Nykomling
Antal inlägg: 2
|
 |
« Svara #18 skrivet: 21 Juli 2011 kl. 20:48:40 » |
|
Tror den enda jag kände igen härifrån va Morre, du sa inget tror jag men hoppas du hade kul.
Ja jag hade kul, förutom att jag hade lite krångel med uppkopplingen. Om man låg bakom någon så kunde den bilen helt plötsligt stanna tvärt för att sedan hoppa fram 20 meter. Detta hände kanske var 30 sek eller något i den stilen. Starten flöt på konstigt nog, det var först efter några kurvor som det började lagga igen. Vilket resulterade i att jag väjde reflexmässigt för en laggande bil. Resten av hitet låg jag mestadels själv så då gjorde det ju inget. Det här var mitt första rejs online någonsin, men så ska det väll inte vara hoppas jag? Eller nu ljög jag lite. Jag har provat att gå in på någon random server för ett tag sedan, och vad jag mins så flöt det på klockrent. Även om jag inte hittade för fem öre runt den banan men det är ju en annan historia. Om problemet kvarstår nästa tisdag så kan jag ju lösa det genom att bara ta ledningen då kan ju ni andra lagga omkring bäst ni vill. Det är väll bara att inte bromsa, hur svårt ska det vara egentligen 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Peter Dyrelund
|
 |
« Svara #19 skrivet: 22 Juli 2011 kl. 01:18:37 » |
|
Hej Postman
Kul - jeg kører gerne på Nordschleife.
Har nu skrivat en huskeseddel med tirsdag 26/7.
Jeg vandt i øvrigt løbet på Okayama-banen efter godt race. :-)
CU
Peter
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Fredrik Simonsson
|
 |
« Svara #20 skrivet: 22 Juli 2011 kl. 14:58:09 » |
|
Apostman: jo speldatorn är sig inte riktigt lik, men 26/7 kommer jag till start med grafikinställningarna från en svagt överklockad amiga 500!! Hoppas dock på riktigt dålig uppslutning då datorn fungerar bäst med 1-2 motståndare  Funderar på att installera spelet på jobbdatorn som är en grafikstark mac, men då blir det väl rena helsefyr att installera istället 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Slitz
Nykomling
Antal inlägg: 7
|
 |
« Svara #21 skrivet: 25 Juli 2011 kl. 17:39:10 » |
|
Hej grabbar. Jag är gärna med och gasar imorgon. Är det den Nordschleife som följer med spelet?
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
code166
Groupie

Antal inlägg: 25
|
 |
« Svara #22 skrivet: 25 Juli 2011 kl. 21:17:57 » |
|
Hejsan Jag vil ochså gerna åka på Nordschleife
Hälsningar, Leif Lorenzen
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
[SRM]mackis74
|
 |
« Svara #23 skrivet: 26 Juli 2011 kl. 07:30:01 » |
|
Slirar gärna me om det blir nåt ikväll;)
|
|
|
|
|
Loggat
|
Drive hard but fair, "shit happens" anyway :  : Trying is the first step to failure
|
|
|
|
AngryPostmanSthlm
|
 |
« Svara #24 skrivet: 26 Juli 2011 kl. 18:11:28 » |
|
aha, Willkommen 20.00 gutes volk. Hade gärna haft 850'n och S40, men det kanske reducerar antal förare så vi tar original-spelen (87,06,07). Rolle tänker jag inte ens kommentera, den lille strandraggarn (skoja såklart) hoppas det blir soft. _______________________________________________________________________________________________ "En huskeseddel"..det tog 10 minuter men nu förstår jag, välkommen peter  och mackis o slitz o leif etc.... Morre, ja det är uppkopplingen (har du smalband så är det ju som det är. har du router eller trådlöst så tror jag du kanske kan rikta antennerna och ställa den öppet) tror man riktar dom så spritt som möjligt. men tråkigt  du får ta ledningen som sagt Och Fredrik får bara ett smajl med medkänsla, men amiga 500?? är inte 80-tal? Nåja vi ses snart..om jag kan sluta va såååååååå omständig när jag ska skriva nåt,sry
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Ole Hoffensetz
Nykomling
Antal inlägg: 19
|
 |
« Svara #25 skrivet: 26 Juli 2011 kl. 18:26:08 » |
|
Jeg er også klar :-)
|
|
|
|
|
Loggat
|
A.T.M.O Racing Team
|
|
|
Thomas Hoffensetz
Nykomling
Antal inlägg: 3
|
 |
« Svara #26 skrivet: 26 Juli 2011 kl. 18:39:32 » |
|
Jeg er også klar 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Fredrik Simonsson
|
 |
« Svara #27 skrivet: 26 Juli 2011 kl. 18:56:07 » |
|
jag har lastat av min alfa 75 från släpet och är klar
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
[SRM]mackis74
|
 |
« Svara #28 skrivet: 27 Juli 2011 kl. 08:20:42 » |
|
Sorry för att jag drog innan racet igår men ungarna ville ha saga;)
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
AngryPostmanSthlm
|
 |
« Svara #29 skrivet: 27 Juli 2011 kl. 19:35:20 » |
|
grattis Podium och alla andra. Förutom starten som innehöll för många händelser (va nära att göra en restart men lät det fortsätta) så verkade dom flesta glada och nöjda, verkar som många kommer nästa tisdag ochså. Då ska jag klargöra att INGEN ska toucha nånannan, man får helt enkelt acceptera sin plats tills bilarna spridit sig lite och man kan passera säkert (nåja hehe) och om man ÄR snabbare så får man ju snart sin chans ändå. ____________________________________________________________________________ lol, vad menar ni med "klar"? Hade kunnat väntat en stund mackis men du hann dra, men visst gjorde du rätt....så vad blev det för saga då??  jag Lyssnar på Kalle stropp kl 18 på vardagar på väg hem typ, det är ju charmigt,knasigt o skitkul. Tack för igår Danmark,sverige,Norge etc.. Vi ses senast på Tisdag
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|