Swedish Racing Mates' Forum
  Startsida   Forum   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera   *
Sidor: 1   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Danish Power Racing Team  (läst 1156 gånger)
DPRT Dan Jeppson
Gäst
« skrivet: 3 Juni 2005 kl. 14:50:18 »

Hej alle Grin

Ja, så er Danmark på banen i LFS universet, og da Brufus gjorde pitstop i vores forum, så ville jeg gøre der samme her.

Jeg mener at jeg mødte et par stykker af jer i SDRA Gummi Cupen d. 2/6/2005.

I kan finde vores skins under download på vores site. Cool

Tak for din velkomst Brufus !

See you on track !
Anmäl till moderator   Loggat
[SRM]Mikolin
Webmaster
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 6 040

Mikael Gustafsson

Hemsida
« Svara #1 skrivet: 3 Juni 2005 kl. 15:11:25 »

Hej där och välkommen till forumet! Kul med besök från Danmark, och trevligt att se ett team som verkar vara seriöst!

Ja, det var nog några före detta rough mates som du stötte på i gummi-cupen -  GranaT, HittiS och Jinx? Själva hade vi dessvärre inte möjlighet att deltaga, men det blir väl fler tillfällen Cheesy?!

Som du kanske har sett på vår hemsa, och i vårt forum, så är vi ett multi-simracing team som kör fler racing-simulatorer än LFS - även om LFS tillhör de absoluta favoriterna Cheesy. Kör ni endast LFS?

Ni kanske vill ställa upp på en team battle så småningom (se regler om detta här)? Det är en trevlig form av racing där alla förare i teamet är värdefulla - inte bara de som vinner! - eftersom det är teamets genomsnittliga (average) poäng som räknas. Brukar vara särskilt uppskattat av newbies då deras insats ofta blir de direkt avgörande för vilket lag som vinner  .

Eftersom vi kommer att representera Sverige i LFS Nations Cup kanske vi kommer att ses on track i de sammanhangen? Det vore ju jättekul om vi skulle mötas där, eller varför inte ordna en slags skandinavisk cup småningom: Danmark, Sverige, Norge och Finland?

Ha det gott, och hoppas vi ses på banan snart! Vi finns oftast online på onsdagar och söndagar kl 19-21.

DPRT Dan Jeppson
Gäst
« Svara #2 skrivet: 5 Juni 2005 kl. 05:09:24 »

Hej

Som du nok er klar over er vi helt nye i LFS, og der er ingen af os som har erfaring med at holde et team Tongue.
Så vi gør vores bedste, men der skal ikke være tvivl om at vi/jeg vil gøre alt, for at holde DPRT oppe på et seriøst plan police. Vi er så heldige at vi har kontakt til en dansker på Ocrana Racing Team, og han hjælper os med at forklare de ting vi ikke ved.
Jeg er meget glad for at have kontakt til svenske teams, Og det kunne være rigtigt sjovt at køre mod/med jer.

Det du sagde med en skandinavisk cup, lyder som en rigtig god ide. Det er helt sikkert at vi skulle være med.  Grin

Hvad hedder du i LFS, jeg vil gerne sende en PM til dig ! Huh

Vi er kun et LFS team, vi køre ikke andet ! Jeg er også først lige startet i online racing universet, så LFS er stort nok til mig "for now" !

Kan jeg besøge jer om søndagen kl 19.00, eller er det kun for RM8S medlemmer ?
Kan jeg/vi komme på jeres server til hverdag ?

Vi skal nok finde ud af noget sammen !

Ha´ det godt, vi snakkes ved ! Smiley
[SRM]Rolle
Team and League Mgr. LFS-mentor.
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 12 620

Boardgamegeek, linksgolfer, pokernoob

« Svara #3 skrivet: 5 Juni 2005 kl. 05:38:04 »

Hej!  Smiley

Jo visst är ni välkomna på servern ikväll, jag skickar dig password i ett PM till dig (i detta forum)
Servern kommer nog att heta: Rough M8s Sweden S2 Demo, se bara till att du har private på "yes"

Ofta är våran server public, men på söndag vill vi nog ta det lite lugnare...

Välkommen ikväll

Yucata.de: Messenger

Hcp: 0,73-0,96

Bowling Solitaire Highscore: 133
[SRM]Mikolin
Webmaster
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Mikael Gustafsson

Hemsida
« Svara #4 skrivet: 5 Juni 2005 kl. 06:03:21 »

Hej Dan!

Trevligt med ett utbyte med dig och din team Cheesy! Du, och några fler i ditt team  Huh,  är precis som tidigare skrivits välkomna "ombord" på vår server ikväll. Och visst låter det intressant att eventuellt ha en skandinavisk cup eller något slikt att se fram emot Cheesy.

På LFS World heter jag "misjka" och "vice presidenten" i vårt team heter "Rolle" där.

Välkomna!

[SRM]Mikolin
Webmaster
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Mikael Gustafsson

Hemsida
« Svara #5 skrivet: 5 Juni 2005 kl. 21:00:18 »

Får tacka för träningssessionen, och grattis till bästa tiden i sista racet, Dan  ! Hoppas det blir fler tillfällen framöver med gemensamma träningar och kanske ett race (team battle?) småningom Cheesy.

DPRT Dan Jeppson
Gäst
« Svara #6 skrivet: 5 Juni 2005 kl. 21:18:40 »

Ja selv tak.

Jeg har ikke kørt rally før i LFS, så det var meget sjovt at være med. jeg havde ikke forventet at kunne følge med !!!

Ja vi skulle finde en fast dag i måneden, og battle eller træne sammen. Jeg vil sige tusinde tak for jeg kunne køre med  Cheesy

Vi ses snart igen !!!

Hej hej
[SRM]Mikolin
Webmaster
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Mikael Gustafsson

Hemsida
« Svara #7 skrivet: 5 Juni 2005 kl. 21:25:03 »

Ja, då var det ju desto mer imponerande att du nådde sådana tider där på slutet Cheesy !

Ja, som du kanske vet vid här laget så kör vi på onsdagar och söndagar... Fast vi varvar i dagsläget GTR med LFS, så det blir LFS ungefär varannan vecka. Vi får väl höras av igen inför nästa gång, så får vi se om vi kan mötas igen Smiley!

Hilsen fra
/Brutus

[SRM]Rolle
Team and League Mgr. LFS-mentor.
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Antal inlägg: 12 620

Boardgamegeek, linksgolfer, pokernoob

« Svara #8 skrivet: 5 Juni 2005 kl. 21:25:53 »

ja, det var dejligt....    Grin

men du Brufus!, om dina AI kör baklänges åker du ut, du skulle sett den reprisen, bil 3 såg väldigt spetsig ut...  

Yucata.de: Messenger

Hcp: 0,73-0,96

Bowling Solitaire Highscore: 133
[SRM]Mikolin
Webmaster
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Mikael Gustafsson

Hemsida
« Svara #9 skrivet: 5 Juni 2005 kl. 21:36:58 »

Ja, det kan jag tro att den gjorde Cheesy. Får se till att dressera dem lite bättre - kanske den hårda vägen  Cheesy?!
« Senast ändrad: 5 Juni 2005 kl. 22:53:07 av Brufus Valke » Anmäl till moderator   Loggat

DPRT Dan Jeppson
Gäst
« Svara #10 skrivet: 15 Augusti 2005 kl. 18:33:56 »

Hejsa

Tak for opmærksomheden ved min fødselsdag  Grin

Jeg håber at det går godt for jer, og at vi snart får kørt mere race sammen 

vi ses !

Dan Jeppson
[SRM]Mikolin
Webmaster
Global Moderator
Fast i sim-träsket

Mikael Gustafsson

Hemsida
« Svara #11 skrivet: 15 Augusti 2005 kl. 18:56:00 »

Hej Dan!

Ja, man må ju uppmärksamma födelsedagar tycker jag Grin!
Hoppas också att vi syns on track snart igen!

Sidor: 1   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till:  

SRM NGT World Tour
Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!