Ja, det bidde nog lite otajming här för jag var inte medveten om att den ursprungliga "signalen" kom från vårt håll, utan jag utgick från en "förvarning" som jag fick tidigare om att en utmaning snart skulle komma från ert håll

. Tja, så kan det gå när man inte hänger med i alla forum...

.
Jag vet faktiskt inte om vi lyckas få ihop något team för race öht, eftersom det är som om vi lite grann fortfarande "vilar ut" efter en intensiv höst med MRL... Åsså har väl var och en börjat titta lite mer på egna intressen, vilket har medfört att vi kanske har glidit isär lite grann för tillfället... Men det var ju oxå lite grann av en avsikt med MRL att vi skulle få känna på lite grann av varje, så nu kanske det är så att några av oss behöver få det att "sjunka in" något. Jag tror dock att många tycker att det varit en lärorik höst, och kanske har man funnit en eller flera simmar som faller en mer på läppen än andra. Så är det iaf för min egen del, och jag tolkar det som att det är fler som har liknande tankar.
Detta var kanske något av ett sidospår, men jag ville bara ge dig lite mer bakgrund till det uppkomna läget, Moby. Vi får kanske suga på den här utmaningskaramellen en tid och se om intresset väcks hos fler...